Sunday, November 23, 2014

Cloud Refraction

Hai senaaahhhhh.....masih dalam mood rajin. cik melor ni memang suka menayang kan senaaahhh .... Sikit-sikit nak tayang. Sikit-sikit nak tayang. Macam la orang lain tak pandai menayangkan senaaahhhhhh...... ahaks. 

Biarlah cik melor dengan hobi menayang dia tu senah eh. Kalau dia tak menayang nanti dia tak de benda nak buat hihiihihih..... ...

Dia tu ada hobi pelik senah weh. Hobi suka tangkap gambaaaaar..... Habis benda di tembak. Paling dia gila tembak gambar awan. Kalau tak te gambar awan, dapat renung awan pun jadilah. Sesambil tu mula la dia menyimpul angan-angan. Dengan awan-awan tu sekali dia nak simpul tau. Teruk kan senaaahhh.... Hemmmm.... senah layan je la cik melor ngan hobi pelik dia tu ya.

cloud refraction

Kata cik melor gambar biasan awan ni dia tembak masa on the way balik dari hospital. Ala balik dari buat terapi kat spital ampang tu la. Eh senah tak tahu ke? Laaa.... klik sini baca cite.  Sepanjang jalan mrr2 tu dia duk menembak. Gila betul dia dengan awam.

cloud refraction

ini pun gambar biasan awan masa atas mrr2.  Cik melor ni takda la macam orang lain boleh pergi sana sini nak ambil gambar cantik. Contoh macam gadis bunga dari blog gadis bunga tu. Eeeee... seronok dia pergi sana-sini jauh ambil gambar. Gamaknya kalau cik melor tukar nama jadi 'Mak Bunga' tentu boleh ke sana sini ambil gambar macam gadis bunga tu kan hahhahaha...... Hai gadis bungaaaaaaa.......

cloud refraction

Gambar ni pun atas mrr2. Kalau senah selalu guna mrr2, mesti senah ingat pemandangan ni kat mrr2 bahagian mana.

Walaupun ada hobi pelik suka tangkap gambar. Pelik la sebab dalam keluarga cik melor tak ada yang punya hobi fotografi macam dia. Cuma satu je la yang tak boleh blah dengan cik melor ni, taik idung dia tu masin sangat. Orang sangup keluar duit ribu-riban beli kamera canggih untuk hobi fotografi. Dia tetap setia dengan kamera olympus fe5020 hadiah dari tuan pengarah. Cinta hati dia laaaa......hahahha

Bagi dia kamera tak canggih takpa, janji gambar yang di ambil cantik macam orang lain. Emmm ..... boleh nak di buat kire dengan dia tu??  Dasar taik idung masin dia tu kan....hihihiihihhi..... Bye


2 comments:

gadisBunga™ said...

Haik CikMelor!!!

cantik awan berkepul-kepul! yang penting bukan kameranya tapi awannya tuuu! hihihi

Cik Melor said...

gadis bunga
semo tu tembak di sekeliling kite je. takde pengalaman mcm gb