Thursday, April 10, 2014

Pakar Urut Saraf - Part 2

Hai senahhhhhh....... sambung n3 lepas senah ya. Alaaa cite pasal  pakar urut saraf tu. Dulu kite pernah cite pasal orang nih, tapi cite sipi-sipi aje la. Nak baca cite sipi-sipi tu senah klik sini ya.

Masa pergi tuh, kite tengah sakit tau senah. Kite cite la lutut sakit tapi tak bengkak. Lepas tu dia tanya ' ada jatuh ke?, kite kata ada la jugak'. Pastu orang tu, tengok la lutut terus dia pandang kite dan kata 'awak kata tak bengkak? ini dah bengkak, pegang pun panas semacam'. Tuan pengarah dan kite masing-masing tersengih macam kerang busuk hiihiihih.....

Tak macam tukang urut lain. Orang urut nih hanya pegang urat-urat tertentu aje senah eh. Dah nama urut saraf, semestinya lah saraf -sarat berkenaan aje lah di sentuhnye kan senahhhhh...... Emmm bab sakit kite tak boleh cakap la, hanya mereka aje yang merasa aje la yang boleh cakap hihihihiihi......

Masa tengah rawatan tu, kaki kite macam kena renjatan elektrik tau senah. Lepas tu sakit kite jadi kurang. 2 hari kite tempat tuh senah ehhhh...... Dah selesai rawatan keadaan dah jadi ok walaupun x sepenuh ok hahhahah...... ayatttt bukan main berbelit koooo....

Di pendekan cite, masa dalam bilik rawatan, mata kite melilau sekeliling bilik. Ada 1 benda yang menarik perhatian kite. Tulisan cantik tergantung di dinding bilik rawatan. Tulisan tu berbunyi macam nih :-

urut saraf - Rm 150
urut strok - Rm 150
urut tenaga batin - RM 350
terseliuh - Rm 30

hahahaha...... cantik kan tulisan tu senah. Bye


7 comments:

Honey said...

Salam Mak Senah :)

Uish tenaga batin tu yang paling mahal! Pompuan pon boleh ke? LOL

Cik Melor said...

lebih kepada lelaki cuma untuk urut saraf boleh la klu pompuan tu terdesak hihiihhihi.... like meee

hana juliza said...

Boleh bg no phone untuk urut saraf lelaki x, ipuntuk hubby sy. Ni email sy hanajuliza@gmail.com

Anonymous said...

dekat area mana ye? boleh tinggalkan tak no fon tukang urut. untuk mak saya. penah jatuh gak. jalan pun dah senget. ni email sy. iranadia@yahoo.com

Cik Melor said...

hana juliza
sori ck melor tak perasan ada komen. kite dah sent no tu ya

Anonymous said...

Assalam sis...blh BG no HP dia? Area MNA ye...tqq

Anonymous said...

Assalam...blh BG no HP dia? Area mana ?