Thursday, November 20, 2014

Baju Kurung & Baju Melayu Nun Di Sana


Hai senaaaahhhh..... apakhabar? cik melor rasa boring la malam nih.  Nak tengok tv takde cite menarik. Tengok tenet pun boring gak. Emmmmmmm...... apakah tandanyer itu wahai senah ku sayang hahhahha.....

Senah eh, semalam kan kite selongkar fb seorang kawan tuh. Lain yang di cari lain pula yang kite jumpa. Nak tahu apa yang di jumpa. Tuuuuuuuu...... tengok gambar diatas. Haaaa... nampak? Yaaaa.... 2 orang anak oram putih memakai baju  kurung dan baju melayu bersama sebatang pokok pisang di tanam dalam pasuuuuuu....... awak senah ehhhh...hihiihiihihi....

Sebenarnya cik melor tu nak menayang. Menayang baju kurung dan baju melayu hasil tangan dia di pakai oleh anak oram putih nun di washington sana. Bangga la tu. 

Arrghhhhh...... tak de idea la nak megarang. Kite stop dulu lah senah eh. Byeeeee....


No comments: