Wednesday, March 19, 2014

Alhamdullilah Cik Melor Dah Sihat

Assalamualaikum senaahhhhhh...... syukur cik melor dah sihat walaupun masih lagi ade sakit baki batuk yang tak mau-mau hilang. Boleh tahan gak la kite tak sihat kali nih. Menuju 3 minggu senah eeeehhhhhh....... Lama betul kan. Takpe la Tuhan nak cuci dosa kite la tu. Kata 'ore tuo lagu tu lah kalu sakit tu tanda dio tuhe nok basuh dosa kito'

Apa kaba, ape cite senah selama kite meyepikan diri nih? cik melor takde buat ape-ape kecuali duk kluar masuk ambik antar anok skoloh je lah. Eemmmm..... lepas nih kite kena masuk trek rempit semula la. Nak siapkan kerje-kerje yang tergendala tuh. Harapnye kite dapat siapkan kerje-kerje tuh secepat mungkin. Rasa hati tu, lepas siapkan semua kerje, cik melor nak berehat panjang. 

Senah dah tengah blog baru kite?. Ala blog gambar cik melor tuuuuu...... Saje je suka-suka nak kongsi ngan senah semua rahsia kite hahahahahah........ Duk tengok sorang-sorang pun rasa macam ade benda tak sudah. Lepas tu berfikir lah nak kongsi dengan semua.

Senah nak tahu,  cik melor sampai terlompat-lompat hihihihi...... sebab terlalu gembira. Bila ade sorang tu, dia tinggalkan komen kat blog foto kite. Mau tak suka senah eeehhhhh.... bukan semo orang masuk blog gambar tambah-tambah lagi gambar dari fotografe amatur macam cik melor nih.

Senah dah terjah blog foto cik melor ke?. Kalau belum jom la bertandang ke blog foto kite tuh. Klik sini CMelor photoblog . Jangan lupo komen sekali ya. Bye

10 comments:

Honey said...

Hi Mak Senah! (haha sebab cik melur sellau panggil we all senah so cik melur ialah mak senah. Joke.)

Alhamdulillah cik melur dah sihat seperti sediakala.

Jaga makan and kesihatan ye cik melur.

Suzie said...

Alhamdulillah dah sihat. Saya kalau batuk suka rebus daun cekur n daun kunyit , minum air. Cepat lega.

Melor said...

honey
tq la ingatkan mak senah jaga kesihatan

Melor said...

suzie
biasa kite bila nak kena batuk terus makan madu ngan limau nipis terus baik. tapi kali nih x menjadi. sedap tak rasa dia tuh

Mila@Rimbun said...

Alhamdulillah.. welcome back to bloggers world hihihi

Marit said...

Hello Melor.
I'm from Norway, your English is very good.
I use Googel Translator.

Have a nice day, here it is day now.
Marit.

MamaDaniel said...

cik melor.. minum air secukupnya ek.. :)
nanti kita cekitout blog baru cik melur ekk.. :)

Melor said...

mila
yup welcome back to blogger world hahahah...

Melor said...

marit
thank you marittttt

Melor said...

mamadaniel
tq mama . sila la kecik tangan nih besin di dapur kite tadahkan. sila la sial la iyaaa....