Friday, March 28, 2014

Dah Kata !!! Jangan Derhaka Ngan Suami.......

Hai senahhhhhh ...... sori mori nanti kite naik van tak mau naik loriiiiiiii  hahahahahha....... Apakhabar senah semua.  Cik melor macam biasa lah senah oii. Batuk belum habis sambung dengan seliuh ibu jari kanan pulak. Dah nak menjahit pun terkial-kial. Puan kain duk tanya-tanya dah tuh. Emmmm...... entah lah nampak gaya memang betul la kite kena rehat panjang nih.

Dari mula cuti sekolah kite sentiasa ada je hal senah weh. Sabtu minggu lepas kite pergi kenduri kawin. Nak tahu, kat kenduri kawin tu la kite terseliuh ibu jari tangan kanan. Pastu ahad kite gi kenduri kawin lagi, hai abis la diet cik melor, isnin kite keluar lagi bawa anak jejalan cari kek raikan hari lahir si dara yang masuk sebelas tahun. Selasa kita gi buat ic baru senah eeehhhhh..... rabu gi buat ic lagi, khamis relek 1 hari melayan jari sakit sesambil merempit sikit-sikit. Jumaat, malam ni la kite gi ambik ic. Aduhhhhhh kepenatan sungguh cik melor di buatnya huh.

Orang dah kata, jangan derhaka ngan suami doooosaaaaaa....... Tadi kite dah tertinggi suara ngan tuan pengarah ahaks. Sesekali senah ehhhh..... nak buat macamana cik melor pun manusia juga. Duk sabar je memanjang lelama penuh la dia, lepas tu meletup la dia hihiihihihih........ Tuhan tu maha adil, maha kaya senah eh terus kite dapat hadiah misteri hahhahaha..... 

Hadiah pertama, makcik google pijak taik kucing bawa masuk kereta. Pastu masa berenti kat trafic light semerbak bau taik kucing senah ehhhh..... Dalam duk kecoh check selipar sapa yang buat hal tuh tetiba kite nampak ada 1 motor melintang depan kereta senah ehhh..... 

Masa tu kite yang drive kereta. Tuan pengarah drive 1 lagi kereta. Dia depan kite belakang dia la maksudnya hahahhah.... masa  tu kite berenti kat trafic light . Masa tu jugak la kami tengah kecoh duk cari taik kucing, masa tu juga lah cik melor gi pasang lampu dalam kereta. Maybe sebab nampak driver perempuan, memandu lak malam-malam. Takde pula lelaki dewasa dalam kereta, sebab tu la manusia itu berani buat sial dengan kite. 

Sekali tolih nampak motor melintang depan keta kite belakang keretanya tuan pengarah la. Tak tahu dari mana dia datang tetiba je ade depan kereta kite. Dalam hati tu nak melintas kut. Lama juga lah jantan keparat tu duk bertalipon depan kereta kite. Sekali awak senah eeeehhhhhhh..... mengucap panjang cik melorrrrrr bila terpandang sotong busuk jantan keparat tuh. Rupanyer jantan keparat tu manusia gila sex. Sengaja di pakainyer seluar yang tak jahit di celah kelangkang dia senah ehhhh...... dah macam tak pakai apa-apa senah ehhhhhh......sial betul kau jantan.  Bila kite nampak je terus dia pecut senah eh. Tak sempat kite nak hon biar dia terkejut beruk dengar hon keta kite. Jangan tak tahu senah eh, hon keta kite bunyi macam hon lori. Walau badan kecik, sekali kite hon  bmw pun boleh terkentut terkejut  kih...kih...kih... Tu hadiah misteri kite yang kedua hihihihii.....

Balik dari ambik ic baru, kite hantar tuan pengarah ke kampung baru berdekatan chow kit, Pastu kite drive balik ke rumah. Sepanjang perjalanan balik tuh, kite tengok semua kereta belakang kite tak mau rapat dengan kite, sedangkan keta masa tuh banyak. Rupa nya lampu brek ketiga kereta kite padam laaaa..... Camana lak boleh padam nih. Huh duit lagiiiii...... Haaa itu lah hadiah misteri kite yang ketiga.

Tu la orang dah kata jangan derhaka ngan suami dosa cik melor oiii. Emmm..... cik melor nak gi pakai minyak wangi banyak-banyak, tacap mana yang patut. Nak tunggu tuan pengarah balik, nak minta maap sebab dah tinggi suara ngan dia tadi. Babai dulu  senah ya. Bye 



6 comments:

Mila@Rimbun said...

alahai cik melur... macam2 kejadian yerrr

InsyaAllah... senyum2 kenyit2 mata skit, tuan pengarah maafkan tuh.

Lya Aziz said...

isk....
suwey betul jumpa org mcm tu. Kecik2 dulu saya penah terkena kat busstop. memang nak nangis masa tu. Ni yg bawak lori ikan tu. Siap ajak saya naik lori dia. Saya terus lintas jalan balik rumah. Tak jadi ke sekolah.

Yati said...

Hehe.. macam-macam citer Melor ni tau. Dah tu, pi picit kaki ka, badan ka, tuan pengarah, mesti dia cair. :D

Cik Melor said...

mila
sori lambat reply. kawe x cehat mut pong lariiii la

Cik Melor said...

lya
emmm jumpa manusia mcm nih kite kena buat relax je . kalau kite gelabah mereka lagi suka

Cik Melor said...

yati
kite pulas kasi kering habis yati wehhhhh hihihihii