Tuesday, April 8, 2014

Pakar Urut Saraf

Hai senaaahhhhh........ apakhabar awak semua, cik melor macam biasalah masih lagi on off keadaannya. Kadang kite sihat kadang kite tak boleh gerak aktif sakit la tu hihihihihi..... Cuma satu je yang tak berubah cik melor stilllll pelahap hahhahhahah.....

Walaupun sakit sakit la kata orang, kite tetap berselera makan. Jarum dacing kite mengila pusing dia senah eh. Kalau tengok, orang tak caya kite sakit. Mana tak nyer senah ehhhh..... makan laju, badan kembung takde susut, asal terserempak je, kite tengah drive kreta. Pendek kata tak nampak macam orang sakit lah. 

Dalam seminggu dua nih, kite betul2 sakit senah weh. Sehinggakan jalan pun kena ada bantuan. Hihihihii ...... tak sangka betul tongkat comel yang duk bertapa bertahun-tahun lamanya dalam stor kite tuh ada gak gunanya. Ingat hati nak buang aje, menyemak ruang stor serta menyakitkan pandangan mata aje tak baik tau.

Allah nak uji kite lagi, entah kenapa kali ni ubat yang kite duk makan selama nih tak menjadi senah ehhhh. Asal ada yang datang rumah, soalan pertama kite tanya kat tetamu cara nak hilangkan sakit lutut. Pastu kite merayu ngan tuan pengarah, cari ubat hilangkan sakit lutut kite nih. Pastu  kite mintak tuan pengarah bawak kite gi spital. Tak tertanggung sakit dia senah eh.

Petang kemarin tuan pengarah balik dan cakap nak bawak kite jumpa tukang urut yang pakar dalam urut saraf. Jeng...jeng.... jeng...... nak tahu hebat ke tak pakar saraf nih senah kena tunggu tau. Bye



1 comment:

Anonymous said...

Make sure the food is cool then feel free to serve.

You can also add an epazote leaf at this point, if you want, although that is an optional ingredient.
Then you need to add the five tablespoons of broth and mix again.



my weblog: plans queen size bed frame