Sunday, March 9, 2014

3/4 Baik

Hai senahhhhhhh......... apakhabar diri mu semua? cik melor, alhamdullillahhhhh....... dah beransur-ansur baik. Walaupun belum sepenuhnyer, kire ok lah kan. Masih lagi batuk-batuk dan sakit kepala. Bila batuk tuh,  ya Allahhhhhh...... sakit sangat kepala kite senah tau. Kepala tu rasa mengembang dan rasa nak pitam. Kesian dak senahhhh.....

Biasalah senah eh. Orang kalau selalu sihat, bila sesekali dapat sakit macam ni lah jadi nyer. Demam aje tapi sakit dieee...macam dah nak mati hahhahaha......Dalam hati selalu berkata-kata, 'Allah bagi rasa sakit sikit sebab nak cuci dosa aku'. Kesian dak senahhh.....

Walau tak berdaya kite tetap menyupir anak sekolah. Selesai menyupir kite terbongkang tido balik. Tak de sapa yang boleh di mintak tolong senah eh. Tu la kalau kite cakap kite tak sihat. orang mesti tak caya, sebab selalu terserempak ngan kite duk kluar masuk urus anak sekolah. Kesian dak senahhhh.....

Tuan pengarah bukan selalu boleh tolong ganti buat kerje kite. Ada la 1 hari tuh masa cik melor dah betul-betul  tak boleh bangun. Tuan pengarah ambik alih tugas kite. 1 hari je senah ehhhh....... Tapi kan tungang langgang 1 rumah di buatnye senah weyyyyy..... sakitttttt.....mata kite. Dalam tak sihat tuh kite kemas la mana yang kite tak tahan tengok tuh. Kesian dak senahhhhhh......

Selama kite tak sihat ni kan senah, kite banyak rasa susah hati tau. Susah hati sebab kite tak boleh menjahit. Masih ade kerje2 jahitan yang perlu kite habiskan. Harap puan-puan kain tu faham la ya. cik melor tak sihat bukan cik melor tipu atau malas. Kesian dak senahhhh....

Tuan pengarah tak boleh tolong selalu. Dia mesti kena pergi kerje. Klu tak pergi, nanti kami anak beranak kena catu makan. Keje kuli gaji kire hari senah ehhh hahhahahha...... Kesian dak senahhhh....

Pissstttt....pisssttt cik melor ade buat blog baru tau, senah nak tengok klik la sini  CMP .Pisssttt... pisstt lagi sekali jom la kite doakan untuk mereka yang terlibat dalam nahas 'kapa tube mah jatuh' semoga mereka semua selamat. Bye


4 comments:

aTieYusof Family said...

Moga makin beransur sembuh Kak...
take care tau...

Shane said...

Hello Melor, saya suka your humour in your profile..."suka perasan dan suka dot...dot...dot...".
Apa yang tu 'dot..dot..dot...'? Ha ha ha.
Have a nice day, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Melor said...

atieyusof
tq. alhamdullilah kite dah makin baik

Melor said...

shane
tq melawat blok cik melor. selalu la singgah sini ya