Tuesday, September 17, 2013

In The Making .......


Hai senaahhhhh....... masih ade rindu kah di hati atau sudah boring menunggu.  No boring-boring, no rindu-rindu. Ni ai dah kembali setelah 5 hari menyepi. Kembali dengan cite-cite sensasi, terhot, terkini.  hihihiihi hot ke akak ooiiiiii........ahaks.

Wel senah, u kan dah tahu ai nih ken sepik  londong. So tuday, ai nak kasi tahu u lah. Ai pun ken raik in ingelih tuuuu. So mai n3 tuday tajuk dia in ingelih okeh. Hentam saja lah janji u and ai hepiiiiiiii......... kan senaahhhhh.

Bila namanyer manusia. Sibuk tu sentiasa berlegar keliling diri,  dah macam kawan karib sentiasa mengekor hihiihihih.....  Entah benda yang di sibuk akak sendiri pun tak tahu.  Akak tak tipu senah, akak memang sibuk. Buktinyer, senah nak bukti nyer????. Bukti nyerrrr......akak tak pernah dapat lelap masa siang hari. Ade je kerja akak kena buat, sebab tu la bila malam menjelma mata akak nih macam di paksa-paksa supaya tutup senah. Bila kepala bersentuh bantal terus akak pengsan sampai pagi senah hihiihihih... caya tak senaaahhhh......

Pisstttt...pisstttt....kite tengah buat projek baru tau senah. Projek meletihkan diri nama nyer.  Letih-letih pun akak seronok. Nanti dah siap semua, baru akak cite + menayang senah yaaa.... Hari nih akak tunjuk sikit gambar dia. Alaaaaa...... macam orang duk buat tuuuuu  "intro"  gituuuuu.... Tunjuk sikit-sikit dulu hihiihihi. Senah tunggu tau. Bye

No comments: