Monday, July 15, 2013

Koleksi Baju Kurung Dan Baju Melayu Budak

baju kurung budak

Hari tu kite janji nak tunjuk. Jadi kite tunjuk la nih. Mari la tengokkkk....koleksi baju kurung dan baju melayu budak yang telah kite hasilkan mengikut permintaan kustomer. Ada antara baju tu jauh terbang dia tau senah. Nuuuun kat negara orang putih. 

Kadang-kadang kite rasa kembang je maklumlah hasil kerja kite jauh perginyer. Bangga nih anak orang putih pakai baju kurung dan baju melayu kite buat. Hai  kalaulah tuan baju pun boleh terbang ke sana kan bagusssss.  Takpa lah tuan baju tak sampai sana pun takpe, janji baju kurung dan baju melayu hasil kerja dia sampai kan senaaaaahhhhh.....

Baju melayu tu sepesel rigues tau senah. Kekadang je buat baju melayu untuk anak orang. Biasa buat untuk anak sendiri. Sebab ada yang mintak akak buat kan lah juga. Tapi berbaloi tau. Baju melayu nih pun dapat terbang ke negara orang putih . Kembang hidung kiteee tau

Senah nak tau tak. Hari nih kan senah , terkejut akak, tetiba tetamu datang tak terdugaaaa.....first dan jauh datangnya. Datang membawak rezekiiiii..... Terkejuzz kiteeee..... walaupun terkejut, kita suka .

Yang buat akak sikit tak selesa, masa diaorang datang tuh akak tengah comot senah wey. Comot sebab tengah operasi rumah. Tau-tau aje la bila buat kerja, rumah lintang pukang, penampilan kite pun hancussss. Kita rasa sungguh tak profesiona. Kalau kita tau ada kustomer nak datang, tentu kita dah redi awal-awal. Sembur sebotol minyak wangi biar bau harummmm semedang gituuuuuu... hihihihi bajet lawa la tuuuu.
Tuan pengarah lagi best tau awal-awal lagi dia dah pecut gi solat sebab kata dia itu urusan kita. Sampai hati dia.

Lepas tetamu aka kusstomer baru tu balik kita sambung cuci rumah sampai siap. Aaaaaa..... legaaaa senah weh, rumah dah bersih. Mata tak lagi sakit, jiwa tak lagi merana tengok keadaan rumah.  Pokok kat laman pun dah nampak segar balik. Rasa tenang aje. Ohhhh ...... damainyer. Bye

4 comments:

Suzie said...

Kalau dah wangi lain pula kang. Hihihi

Melor said...

tamu masuk ruah terus pengsan. pening bau minyak atta hihiihihih

suka suka said...

assalam.. kalau kita berjiran seronok saya boleh menempah selalu...

Melor said...

wasalam 'suka-suka' kalau berjiran selain boleh tempah baju, boleh gak le melor pas-pas anak2 bunga.