Monday, July 22, 2013

Kurung Riau Hitam Yang Menawan


Hai senahhhhhh....... slooooow sikit la bulan posa nih. Macam-macam benda kite nak cite, kongsi dengan senah, tapi kan senah hampeeeeehhhh.... tok larat kiteeee.... Udah nyer semua simpan dalam kepala, dalam ati jeeeeee..... 

Semalam kan senah. makcik google genap umur 3 tahun. Emmmmmm sorang lagi dara kite nak menuju sunti. Hai makin tueeeeee la kite. Eeeeee tak sukaaaaa.... Sian makcik google takde apa-apa untuk dia, nasib la besday bulan posa. Mak tak daya la nakkkkk..... Malam siang mak merempit nak siap baju orang. Kalau mak tak rempit nanti awak orang tak boleh joli masa rayaaaaa huhuhuhuuu. 

Semalam gak rumah kite gegak gempita tau senah. Kaum kerabat kite yang duk kl datang berbuka posa kat rumah. Memasing datang bawak lauk pauk sendiri. Tugas akak masak nasi ajeeee..... Baguskan tak payah susah-susah nak pikir masak lauk apa. Jimaaat tenaga kite hihiihihi...... malas la tu

Sebab sibuk + tenaga kurang tueeee la tuuuu kali ni takde pun tayang resepi dari dapur cmelor. Kite masak simpe-simpe je senah weh. Sekali-sekali kite serang bazar ramadan huhuhuhu...

Senah nampak tak gambar kat atas tu. Aaaaa..... itu le benda sebenar kite nak cite. Sepasang Kurung riau hitam yang menawan. Baju nih milik kawan, jiran merangkap kusssstomer akak tau senah.Akak pun beli sepasang untuk sendiri. Ada setori tau pasal kain hitam nih. Senah nak tahu, nanti kite cerita lain n3 ya. Bye.

2 comments:

Suzie said...

Hitam itu menawan

Mila@Rimbun said...

cun lah hitam ni... tak pernah terfikir nak buat kurung hitam. normally jubah jer