Wednesday, April 10, 2013

Baby Bib ''n' Toy Gift Sets


Haaaaii...... senaaaaahhh, jumpa lagi kite. Siaaaannnn.... duk baca cite sama. Tak baik tul akak nih yeee..... Nak buat macamana senah ooiiii... akak tak berdaya. Memang la hati tu nak update hari-hari, tapi tak termampu dek akak melor nih. Maafkan daku......ahhhhh..... kejamnyer diri ini. Membiarkan senah semua tertunggu-tunggu cite terbaru lagi hot hahhaahhh..... hot ke senah wehhhhh... bunyik macam masuk bakul angkat sendiri je ahaksss. Tak pe senah kite perasan pun bukan nyer kena bayar kaaaaannnn.... Buat le apa kite suka asal gembira tapi kena ingat gak. Mentang-mentang gembira habis benda kite langgar. Halal haram pun kena jaga juga kannnnn senaaaahhhhh.......


Senah tahu, sehari 2 lepas akak melor betul rasa susah hati. Iyaaaa..... akak melor susah hati. Ni la pasal nak daftar si hero masuk tahun 1. Tu atas gambar my hero. Tahun depan hero akak melor masuk darjah 1. 

Akak melor gi le daftar si hero nih, masa ambik borang tuh, kerani sekolah bagi tau syarat baru yang telah di kenakan. Sudaaaaahhhhh.... camana nih. Pada akak ini 1 masalah besar tau senah. Tapi alhamdullilah masalah tu sette pagi semalam. 

Pagi semalam jugak terus akak melor racing ke sekolah. Masa daftar tu akak debar sikit tau. Nak tahu kenapa???.... sebabnyer akak dah terlambat daftar si hero. Patutnyer daftar tahun lepas. Nasib masih menyebelahi akak bulan ini adalah bulan terakhir untuk anak lahir 2007 daftar sekolah. Gupe nyer senah setahun 2 sebelum sekolah dah kena daftar. Hero bilangan ke 500 dan merupakan pendaftaran terakhir. Fuhhh... lega bila selesai.

Lepas tu talipon akak berdering...... ohohohhhhooo.... tuan pengarah order  nenas, belimbing, tomato, timun jepun. Wokey darling demi U ai go. Akak melor gi giant lu beli buah untuk bekfes tuan pengarah.

Upppp... senah jangan lupeeee.... kat atas tu handmade terbaru akak tau. Baby bib + toys. Details 'n' stori klik sini  dan sini ya. Bye...

8 comments:

Suzie said...

Eh sama ngan qaid ,tahun depan darjah 1.Awat la lambat sangat p daftar hehehehe

Nazayiena Ayiena said...

Comelnya bib bb tu,
Skrg nie kena awalkan klu nak daftar anak sklh darjah satu.

lovely said...

kreatif la.. comel sangat.

JaSSNaNi said...

cute nye baby bib tu...

Melor said...

suzie
tak tahu kena daftar awal . ingatkan bila 6 tahun baru daftar

Melor said...

nazayiena
tq. itula melor dah salah anggapan huhuhuhu

Melor said...

lovely
terima kasih. bukan nak menunjuk-nujuk tapi promosi kerjatangan melor

Melor said...

jassnani
ahaaaa..... sama kiut dgn kakak kinah