Friday, April 27, 2012

Haaaiks Geramnya Akak...

Dah le hati tengah bergundah gulana, eh.eh eeeeeeehh.... dia pulak buat hal. Ini dah boleh mendatangkan marah ni. Pa kata senah, patut ke akak marah? Emmmm akak tenggah hottt nih. 

Citenye gini, semalam akak duk la melayan gundah hati ni. Akak pun blog walking. Tengah sedang seronok membaca akak terklik pergi ke isi perut blog akak. Terus terbuka bahagian template. Akak nampak ada satu template baru so akak buka template baru tu. Nak la tengok secantik mana rupanya tu. Tak de la akak godek mana-mana pun jas buka je. Bila akak tutup,  tup-tup akak punya blog sudah tukar jadi template lain. Koler merah lak tuh huikkkk....... tak kenan langsung akak. Akak cuba dapatkan balik template asal tapi tak berjaya. Musnah sudah segala impian akak senah. Ni yang buat tambah hiba hati akak nih hua..hua..uhauu...

Selera akak nih suka putih, kemas dan teratur. Apa yang penting  template yang hilang tu ringan . Tak berat macam sesetenggah template. Tu yang buat akak sayang tuuuu. Senahhhh tulun akak.....

4 comments:

mala said...

putih elok ja ni ....

Melor said...

aku dah buat baru tapi masih x dpt yg lamo. yg nih macam hang punya kut

gadisBunga said...

saya boleh bayangkan!!!

Melor said...

gadis bunga
saya pun boleh bayangkan !!!!