Sunday, February 6, 2011

Makanan Menyeramkan

Salam semua..... ada berbagai seni kat dunia ni. Salah satunya seni menghias makanan. Contohnya macam dalam gambar kat atas ni. Seorang seniman berasal dari Thailand bernama Kittiwat Unarrom menemukan cara baru untuk menghias makanan untuk kelihatan lebih "menarik" .... menarik bukan bererti cantik ya kekawan. Percaya tak kalau melor katakan semuanya dibuat dari roti. Roti yang dihias meyerupai mayat. Lalu ke nak telan ni !!!!!.

8 comments:

IMANSHAH said...

xsanggup den nak makan

sayangsayangibu said...

kalau ginilah, tak makan pun tak apo..

Zaitun said...

Nengok pun dah nak muntah macammana nak makan.

Melor said...

imanshah
pejam kan mata terus telan

Melor said...

ssi
melor pun x mkn pun tak pa

Melor said...

zaitun
mula2 tgk melor ingatkan mayat rupanya roti xde selera nak makan

MATAHARI said...

tak lalu nk mkn lah

Sasa Al-Sharif said...

perasaan jadi mcm puak kanibal agaknya. haha