Friday, December 3, 2010

Mangkuk Percuma Jacob's

Salam semua ..... hari ini daku nak menayang mangkuk free dari Jacob's. Dapat masa beli biskut jacob's high fiber. Tak berapa pasti tahun mendapatnya melor lupa. Almaklum umur pun dah nak senja. Yang pasti tahunnya tak melebihi 2008 - 2009. Ciri2 mangkuk seakan produk stoneware berat aje.

corak tu daku sangat suka

cop mohor jacob's

8 comments:

Pn Kartini said...

salam:)
aduss...ingatkan hadiah Jacob's sekarang nii...hehe..kalau tidak mestii meluru ke kedai lepas nihh..

piewahid said...

jenjalan ziarah melor sempena mangkuk jacob's, :)

semoga sentiasa sihat, bahagia dan ceria selalu di samping anak2.

MATAHARI said...

mangkuk ni comel

zulkbo said...

salam..
cantik tu..boleh isi
sambal belacan..tak sedap
pun jadi sedap kan..?he he

Melor said...

puan kartini
suka juga ke kumpul barang2 free ni?

Melor said...

mr piewaid
klu dah mula jejalan tu tandanya badan dah kuat tu. semoga cepat sembuh.

Melor said...

matahari
melor memang suka klu dapat brg yg comel2 ni kekadang dapat gak yang tak comel

Melor said...

mr zulkbo
letak la apa saja pasti jadi sedap sbb mangkuknya lawa hihii...