Sunday, May 16, 2010

Sulaman Tangan Pertama

Salam untuk semua,

kenapa sedih je muka model ni ya???

fokus kat sulaman

Inilah sulaman tangan pertama melor. Projek ni sebenarnya projek raya tahun lepas. Saja je melor buat n3 pasal projek lapok ni sebab tangan gatal nak menekan keyboard. Projek baru masih lagi dalam pembuatan. Entah macam mana tahun tu melor terajin pulak nak buat sulaman kat baju anak melor. Hajat hati nak pakai sedondong dgn anak2. Maka itu la hasilnya. Tahun ni tak tahu la kami dapat pakai sedondong lagi tak. Kalau melor larat dan sempat dapat la kami sedondong lagi. Walau nampak macam boria tapi seronok.

7 comments:

maiyah said...

cantik le melor, kakak sy pun suka mnyulam ni..

Lynn Nasir said...

salam,

sedondon memang menawan ^^ senang nk tgk anak kita yg mana :D

melor sihat ke skang ni?

Melor said...

maiyah
mari la kita pakat2 menyulam. hidup wanita. he..he..

Melor said...

lynn
melor sihat cuma cepat letih je. biasa la ragam org mengandung

Nannie said...

cantik sulaman melur bekenan akak tgk .

Melor said...

nannie
time kasih puji. melor minat gak jahit smocking mcm nannie. tap x pernah buat. Da la ilmu serba sikit pasal smocking ni, tak jadi2 lagi nak cuba. lagi pun melor xde mesin smocking. tu nak buat manual malas tul la

diLa said...

salam melor :D

pndai bt sulam..bile kah tgn keras ku ini bole jdik lmbut huhuhu..xpe, sedondon tu cantek :D