18 May 2010

Seni SiBujang



Cantikkan senah, hasil jemari berseni sibujang cik melor.  Kalau tak dinding, lantai yang jadi mangsa dia berkarya. Sementara nak tunggu besar. Ya Allah kau tinggikan lah sabar dalam diri ku huhuuh.



Dengan mimik muka macam ni nak marah pun tak jadi. Sabar je lah hati.


5 comments:

piewahid said...

hihihi...
mereka sdg sibuk explore kreativiti mereka & xde sape yg mampu marah kalau si bujang buat muka cenggitu...:)

mala said...

adam pun mmg suka conteng dinding masa kecik tapi kakak2 dia tak lah pulak.. heran aku!

Melor said...

mr piewahid
kekadang mau hilang sabar dibuat ye

Melor said...

mala
tu la masa kakak dia tak de lak conteng2 ni. bila bab irfan habis semua jadi seni

Yati said...

Alalala comelnya, cubit pipi tu kang. :D
Melor dah sihat? Rajin-rajin makan ubat dan rest.