Tuesday, May 18, 2010

Bakat Si Bujang

Salam untuk semua,



Tengok lah betapa berbakatnya bujang ku ini. Kalau tak lantai dinding lah yang akan menjadi mangsa untuknya berkarya. Betul2 menguji kesabaran ku.



Dengan aksi muka yang begini lah melor nak marah pun tak jadi. Bikin hati panas jadi cool je.


5 comments:

piewahid said...

hihihi...
mereka sdg sibuk explore kreativiti mereka & xde sape yg mampu marah kalau si bujang buat muka cenggitu...:)

mala said...

adam pun mmg suka conteng dinding masa kecik tapi kakak2 dia tak lah pulak.. heran aku!

Melor said...

mr piewahid
kekadang mau hilang sabar dibuat ye

Melor said...

mala
tu la masa kakak dia tak de lak conteng2 ni. bila bab irfan habis semua jadi seni

Yati said...

Alalala comelnya, cubit pipi tu kang. :D
Melor dah sihat? Rajin-rajin makan ubat dan rest.