Saturday, May 15, 2010

Set Tidur Merah Jambu


Salam untuk semua

Dah siap pun projek terbaru melor ni. Bukan projek besar hanya projek kecil-kecilan. Persiapan tidur untuk baby baru melor. Disebabkan curi2 masa menjahit jadi projek ni mengambil masa utk disiapkan. Tapi melor tetap puas hati sebab siap jugak akhirnya. Ada lagi beberapa projek yang dalam pembikinan. Satu2 akan melor siapkan dan tunjukkan kat blog kesayangan melor ni. Material yang digunakan hanyalah kain cotton dan renda. Kosnya tak la mahal. Bila menjahit sendiri kita boleh pilih bajet yang kita nak. Itu la kelebihan menjahit sendiri. Hanya mereka yang mengetahui aje tahu betapa seronoknya bila kita dapat siapkan sendiri kelengkapan menyambut orang baru ni.


7 comments:

Pn Kartini said...

Salam..:)
Pandai cMelor menjahit...:)
memanglah bila hasil tgn kita akan ada kepuasannya..tgk pun sejukk mata memandang..:):)
Jahitan dgn penuh kasih sayang..tahniah:)

mala said...

ala la sweetnya :)

maiyah said...

cantik.. bleh jahit mmg lg mnguntungkan segala segi kan

Melor said...

puan kartini time kacih bagi komen

Melor said...

mala
pa tunggu gi order la cepat

Melor said...

maiyah
ni la hobi melor yg utama. Hasrat hati nak buka butik tapi selalu terbengkalai akibat termengandung. he.. he..he..

HeMa said...

salam,
cantiknya set tidur ni...pink lagi tu. suka tengoklah, pandainya jahit...nmpak kemas lagi.