09 September 2018

8/9/18 - Geng Makcik Google Sebagai Penyeri Majlis

Semalam Geng Makcik Google jadi penyeri majlis makan malam LHDN di Glory Beach Resort Port Dickson Senah eh. Bukan main gembira Makcik Google sebab boleh main pantai katanya. Iya la tu nak oiii. 

Semalam juga lah hati kita betul-betul rasa sakit. Sakit sebab ada manusia yang tak boleh di percayai dan busuk perut. Kuat dengki nih. Dengki dengan kebahagian dan kejayaan orang lain. Pelik sunguh perangai manusia tu Senah eh.

Dari duk melayan manusia berhati busuk tu, baik kita bergumbira dengan Senah-Senah. Jom Senah, kita tengok gambar geng Makcik Google sebagai penyeri majlis semalam.. Sebab sayang sangat-sangat ngan senah, kita kongsi video  geng Makcik Google beraksi sebagai penyeri majlis  makan malam  LHDN tu ok. Emmm sayang Senah

arcisa girls
arcisa girls
arcisa girls
arcisa girls
arcisa girls
arcisa girls
Sebelum balik sesi bergambar untuk geng Makcik Google. Gaya bebas. 
Terlalu bebas sampai pegang papan tu pun terbalik haha.

arcisa girls
 Dapat main pasir pun dah gila happy. Agaknya kalau dapat mandi laut tak mahu balik agaknya.

arcisa girls
 Selalunya sebelum atau selepas buat show mereka diberi kebebasan untuk menikmati suasana. Contoh gambar atas ni, main pasir, kutip kulit siput, jalan-jalan tepi pantai. 

Tengok video ni, entah kenapa cik melor terbayangkan anak burung puyuh sedang bergedik-gedik ikut bontot ibu puyuh kih...kih...kih.

Setiap kali buat persembahan., 6 tarian dan 6 penari akan di bawa. Kita tempek 1 video yang kita rasa agak menarik, Sebab lagu baru yang belum pernah dipertontonkan oleh geng Makcik Google. Senah pun kalau nak tempah geng Makcik Google sebagai penyeri majlis jangan malu-malu wasap la kita ya. Bye.


No comments: