10 September 2018

9/9/18 - IIUM Robotic Competition 2018

Walaupun sekolah cuti 4 hari, Cik Melor rasa macam tak cuti sekolah pun malah terlebih pula hari sekolahnya. Sabtu ahad pun still datang sekolah. Hemmm gitu la kalau dah ramai anak Senah eh.
Kelmarin siadik, semalam sibujang pula ada perlawanan robotic di International Islamic University Malaysia. Esok dan seterus Makcik Google dengan pementasan teaternya.  Kalau sidara tak duduk asrama tak tahu nak kata lah.

Apa nak buat demi kejayaan anak-anak kita redo je la. Teruskan, teruskan jangan mengeloh Cik Melor huhuu

robotic competition

Tak dapat banyak nak kongsi cerita IIUM Robotic Competion 2018 kali ni. Ini kerana kita serahkan pada tuan pengarah untuk mengendalikan hal competition sibujang ni, Kita pula bagi tumpuan pada latihan menari Makcik Google dan latihan teaternya. Mana sempat kalau kita nak handle semua. Terbongkang mak nanti nak oii.

Bila tak terlibat secara langsung dalan sesuatu benda tu nak bercerita pun macam mati kutu, kosonggggg je kepala ni. Senah pernah tak rasa macam ni? hemmm..

tengok la sapa yang jadi lawan sibujang dalam IIUM Robotic Competiton 2018

Ada 2,3 competition yang sibujang sertai tahun ni tapi kita tak post dalam blog gara-gara tak sempat nak taip cerita. Begitu juga dengan aktiviti Makcik Google kita post bila sempat aje. Sedangkan Makcik Google dah hampir 20 show yang dia terlibat. 

Humm sayangkan. Kalau tak, bolehhh kita buat tatapan hari tua nanti. Maklum la blog Dunia CMelor ni kan ala-ala diari buat kita.. Cuti-cuti ni Senah semua gi mana?. Bye.


No comments: