26 August 2018

25/8/18 - Geng Makcik Google Sebagai Penyeri Majlis

Semalam hari yang cukup memenatkan bagi Cik Melor. Pepagi bangun lepas buat apa yang wajib, kita kejut sidara bangun. Ni anak dara kalau masuk bilik air mau berjam-jam baru siap.  Masuk dapur buatkan sarapan dengan apa yang ada. Lepas tu kejutkan Makcik Google.  

Semalam Makcik Google ada show dan semalam juga sidara kena balik asrama.  Bila Makcik Google ada show, kita la yang kena jadi tukang makeup dia. Kata orang MUA, mua bidang terjun Senah eh hahahah. Semalam juga kita kena bawa sidara pergi beli barang-barang yang nak di bawa balik ke asrama huh penat gilerrr.

Siap makeup Makcik Google, kita hantar dia ke tempat berkumpul. Tunggu semua sampai, kita tinggalkan dia, terus pergi ke Aeon big wangsa maju. Nasib baik pergi 1 tempat je semua barang nak ada. Kalau kena pergi 2,3 tempat melepek la kita senah eh. Pukul 12 tengahari sampai rumah.

Pukul 3 keluar ambil makcik google, Malam lepas magrib keluar ke TBS, hantar sidara naik bas balik asrama. '1st time' sidara naik bas. Nak merasa naik bas katanya. Hati ibu ni berdebar tak ingat dunia wey. Alhamdullilah sidara dah sampai asrama dengan selamat

Barulah ada hati nak membebel, nak berkongsi cerita terhot, terkini dengan senah semua hahhahaha. Jom tengok gambar Geng Makcik Google jadi penyeri majlis semalam. Scroll bawah senah eh.

arcisa girls
Geng Makcik Google sebagai penyeri majlis di Batu Caves kali ni

Geng Makcik Google Bergambar kenangan dengan mak pengantin

Lepas menari bollywood, geng Makcik Google bergaya bebas.  
Cantik dan handsome pengantin tu

. Geng Makcik Google pekena ais krim dulu sebelum balik. Bye.

No comments: