Wednesday, July 12, 2017

Alteration : Tukar Getah Tangan

alteration dress

Walaupun sekadar suka-suka tapi cik melor tak menafikan hasil dari aktiviti ini dapat mengemukkan poket sendiri dan rasanya lebih manis dan lemak berkrim hahhah. Alhamdullilah terima kasih ya Allah.

Rezeki kali ni kita di minta meng'alteration'kan pergelangan tangan dress. Bila lelama pakai getah-getah yang ada kat baju tu akan jadi 'loose' longgar. Bila berlaku macam tu dah tentu la orang macam kita yang pertama di ingatan. Betul tak senah

Cantikkan hasil selepas kita meng'alteration'kan pergelangan tangan tu. Macam baru. Senah pun kalau ada masalah nak tukar getah tangan macam ni boleh tpon kita. Kalau rajin boleh juga buat alteration tukar getah tangan sendiri. Klik sini Cara Mudah Pasang Getah Seluar. 

Andainya senah memang jenis  yang tak reti langsung serta elegik dengan jarum dan benang jangan bimbang, cik melor kan ada.  Cik melor boleh buatkan alteration untuk senah. Whatsapp  aje ke 017 6430301 nanti boleh buat kira haha. Bye.
 


4 comments:

Mila@Rimbun said...

cayalah cik melor...

nini said...

Ha ha ha...kita alergik sikit dengan jarum dan benang...

Cik Melor said...

mila
yup caya lah mila

Cik Melor said...

nini
alegik??? tak pa cik melor kan adaaaa