27 May 2017

Alteration : Ganti Span Bahu Kebaya

alteration span bahu

Orang sibuk duk cerita pasal jahit baju raya. Kita pula tak habis-habis taip cita alteration. Nak buat macamana, rezeki alteration je kali ni senah eh. Reda je laaaa.

Kali ni ganti span bahu 2 helai kebaya customer kita senah eh. Dah kata buka tingkap.tentu la ada yang menghulur. Orang hulur kita sambut, rezeki jangan di tolak musuh jangan dicari kan senahhh

'Alaaaa penat le buat kerja-kerja cerewet macam ni. Tak kuasa ai.' Don't worry, cik melor kan ada. Kita boleh buatkan alteration untuk senah. Senah cuma call dan hantar ke rumah atau jumpa dimana-mana sekitar setiawangsa dan keramat permai. Senangkan.

Apa tak tahu cara nak ganti span bahu. Hari tu kan kita ada cerita camana cara nak ganti span bahu. Senah tengok tak tutorial pasang span bahu yang kita buat. Tak jumpa cariiiii!!!!. Ala la la, kesiannya. Takpa senah klik sini -tutorial pasang span bahu dan  tutorial balut span bahu .

Tak lupa untuk semua pembaca blog Dunia Cmelor tak kira lah pembaca diam-diam ke pembaca bising-bising ke kita ucapkan selamat berpuasa. Terima kasih yang teramat-amat kerana sudi membaca tulisan kita. Tanpa kamu dunia maya tak tahu pun cik melor wujud. Bye

No comments: