Sunday, October 12, 2014

Terima Kasih Nuffnang

nuffnang

Hai senaahhh...... apakhabarrrr????? cik melor ok-ok saja. Senah nak tahu kite tengah happy la. Happy sebab dapat hadiah. Senah nampak gambar kat atas tu. Haaaaa.... itu namanyer cek senah ya. Nuffnang bagi kite cekkkkkkk...... Terima kasih la nuffnang oiii.  Alhamdullilahhhhh.....

Memasing sibuk duk tayang cek nuffnang. Kite pun teringin juga. Nah sekarang turn kite lak menayang. Bangga campur kembang lubang hidung kite senah eeehhh....hihiihih.....  Orang tayang tutup nilai cek tu saja. Kite punya laaaagi over. Kite tutup nama dan nilai cek tu sekali hahhahahha..... Don wori ai tak tipu la, ini memang cek nuffnang kite yang empunyaaa.....

Pada yang mengata,  kite buat kerje takde faedah, buang masa je selama ni. See ai dah dapat pun hasil kerje ai selama nih. Walaupun tak banyak sekurang-kurang ada juga hasil. Menulis blog pun boleh hasilkan pendapatankan senahhhh.....

Dengan berblog jugalah, orang tahu kite boleh menjahit. Orang tahu kite suka buat kraf. Orang tahu kite suka buat macam-macam. Secara tak langsung kite boleh buat pendapatan dari situ kan senah. Dapat ratus-ratus kite dah lompat-lompat suka. Agak-agak kalau dapat ribu riban mahu kite pengsan kan senah hahaha...... Nak cek nuffnang  ribu riban sebulan kena rajin la cik melor oooiiiii..... Bye.



4 comments:

Yati said...

Wah.. tahniah, tahniah! Memang seronok dapat cek dari nuffnang. :)

Honey said...

Salam Cik Melur,

Amboi dapat duit dia ye? Tahniah!

Cik Melor said...

yati
seronok la yati wehhh....

Cik Melor said...

honey
iyaaa kite dpt duiiiitttt....haha