Wednesday, October 8, 2014

Setem Antik Bunga Orkid Tahun1965

setem antik


Haiii senahhhh...... emmmm macamana raya? mesti bestkan memasing balik kampung. Agaknya ada yang belum habis penat. Maklumlah menempuh perjalanan yang jauh di campur pula dengan jam yang berjam-jam menambahkan lagi rasa jauh perjalanan tu kan senahhhh....

Takpa senahhh eh.....ni cik melor nak kongsi ubat hilang penat hihihiih...... Mari, mari senah kite tengok koleksi setem antik cik melor ni. Kali ni kite nak tayang setem motif bunga orkid tau. Setelah di selidik tak banyak maklumat yang kite dapat senah eh. Tanya pos mesia, huh takde pula di royaknyer. Jadi kite gugel la.

Dapat pun maklumatnyer tapi tak banyak la. Apa yang ditulis setem nih keluaran tahun 60 an tau. Lebih tepat lagi tarikh keluaran dia pada 15 november 1965. Lama giler tu senah ehhhhh.... Agaknyer kalau lah kite lahir tahun tuh mesti rambut kite dah kaler putihhhhhh.... sekarang kan senahhhh.. Mesti masa tu kite jadi peminat fanatik abang ramlie dengan cik salmah kan senahhh....hahahhahahahaha

Macam biasalah, pengumpul setem taik hidung masin, mana pernah cukup koleksi setem dia hahahhaha...... Tapi kali ni koleksi setem bunga orkid ni cukup lah senah eh. Set setem yang nih tak boleh panggil kite taik hidung masin lagi la hahahha....... Koleksi setem antik bunga orkid nih ada 7 semuanya. Cantikkan senahhhh.... Akhirnya ada jugakoleksi setem kite yang cukup set.

Ah bangganyer kite rasa.kembang hidung la nih sebab ada setem antik dan tak perlu keluar duit untuk mendapatkannya. Tak ke senah turut merasa bangga bersama ku? hahahhah..... Bye.


No comments: