Monday, October 13, 2014

Perca Kain a.k.a Scrap Fabric

cmelorshop.blogspot.com

Hai senaaahhhh..... emmmm ....  macamana nak cite ya. Cik melor tu, kalau masuk bab nak meniaga. Bab mendatangkan duit, mula la mati kutu. Gelaaapppp je fikiran nih. Kalau bab menceceh tak tentu hala haaaa.... bagi je kat dia. Tak berenti la mulut dia. Gitu juga la dengan otak dia. Ada aje yang nak di taipnya. Ada aje yang nak di kongsinya. Hemmmmm macam-macam la dia tuh. Wel senah pun dah kenal 'attitude' diaaaa kan hahahhah....

Sebenarnya senah eh, cik melor tu nak war-warkan, bahawasanya kat kedai maya dia ada jual kain perca 'cotton'. Alaaaa orang putih sebut scrap cotton gitu. Kain perca cotton ni tak la besar tapi sesuai untuk peminat kraf nak berkarya. Nak tahu saiz dan corak kena la pergi skodeng kedai maya cik melor tu. Tak tahu address dia, kite boleh bantu kasi alamat. Senah klik di sini CMelor Handmade atau senah boleh klik dekat sidebar kanan belah atas. Cari je kat situ pasti berjumpa. Ok kite nak bai-bai dulu la hahhahha..... Bye.


No comments: