Thursday, October 30, 2014

Disleksia - Mama Papa, Saya Disleksiaaaa......

Hai senaaahhhh.....Cik melor kan ada nak kongsi sesuatu. Hari ni kite nak kongsi satu info keibubapaan. Dah namanye 'dunia cmelor' macam-macam cerita la yang duk ada dalamnya. Lagi pun dah lama kite tak kongsi tip dan info keibubapaan.

Kite jarang-jarang tengok cite bollywood. Tapi cite yang satu ni buat hati kite tersentuh. Bagi kite amirkhan berjaya keluar dari fantasi bollywood. Realiti yang di paparkan amat menyentuh hati keibuan kite. Secara tak langsung kite tahu apa itu disleksia. Mama senah dan papa senah tahu kah apa itu disleksia?????

Mama senah dan papa senah patut tengok filem ni. Tengok sampai habis ya. Tengok sekerat-sekerat nanti mama senah dan papa senah tak akan faham apa sebenarnya yang di cuba sampaikan.



Dah habis tengok? Lepas ni jangan marah anak keterlaluan kalau anak kite nakal, corot dalam kelas. Pasti ada sesuatu yang tak kena dengan anak-anak kite. Cuba cari masalah tersebut dan cuba selesaikan dengan waras. Ok mama senah dan papa senah. Bye.

No comments: