Wednesday, October 29, 2014

Yoyo Dari Perca

yoyo scrap

Hai senahhhh..... angin rajin mari, hari-hari cik melor update blog. Malas kalu datang berabuk blog kite tau. Agak-agaknyer faktor usia pun boleh main peranan kan senah.

Kite kan nak tayang yoyo yang kite buat dari perca kain senah weeeeehhhhh..... Orang tayang, kite pun gedik nak tayang juga. Orang tayang yang dah siap, kite tayang yang belum siap hihhihiih..... Ok apaaaa..... yang penting kite tetap menayang kaaannn...... senaaaahhhh ....hahhahaah....

Disebabkan semuo dari kain perca so takde la tema ikut warna senah eh. Tema colourfull boleh tak? atau pun kite letak tema cacamarba hahaahhaha..... Tema apa pun takpa kan senah. Janji u n mi hepiiii gituuuuu.....

Kite belum tahu lagi nak buat apa dengan yoyo ni semua. Yang penting jahit banyak-banyak lepas tu baru fikir apa benda yang patut kite buat. Kalau senah apa yang cantik di buat guna yoyo ni ye. Bye

 

No comments: