Tuesday, June 24, 2014

Holiday Bajet @ A Famosa Melaka

Hai senahhhhhh...... emmm lama kan kite menghilang, rindu pula kite ngan senah semua. Agak-agaknya ada tak yang rindu pada cik melor dondang nih hahahhahah...... 

Kebetulan senah, lepas kite tulis n3 pulut kuning kari ayam tuh terus cuti sekolah. Bila cuti tuh tau-tau aje lah senah ehhh..... Dah macam satu acara tahunan la pulak, gerombolan kekanda kite akan datang bertandang ke rumah. Alkisahnya my kekanda tuh, asal je cuti sekolah penggal 2 akan ada meeting kat pwtc. Hummm....pendek kata selagi dia duk pegang jawatan tuh, selagi tu la akan ada rombongan dia kerumah cik melor. Dan selagi tuh lah rumah kite akan 'bekubang kabung' ala-ala di landa geruda hahhahaha.... Kite tak kisahhhhhh

Selesai meeting bergerombolan pula kami ke melaka. Kunun-kunun nak rilex-rilex sesambil bawa anak-anak memasing main air. Sebab lambat bertolak ke sana, kite terlepas saat-saat indah anak-anak kite main air. Tak dapat snap gambar la senah weh. Lambat sebab tunggu tuan pengarah habis kerja. Hampir kul 3 petang baru boleh bertolak dari rumah. Anak-anak kite pos dulu ngan pakcik diaorang.

Lepas puas meredah jam, petang baru kite sampai. Adoiiiii penat awak senah ehhhhh.... kerana anak-anak nak bergumbira dengan sepupu sepapat diaorang kite turutkan aje lah. Anak-anak dah besar, pandai nak merasa macam-macam senah ooiiii.....

Nanti kite sambung cite holiday bajet ni senah yaaa..... Bye

2 comments:

Honey said...

Salam Cik Melur dondang! :)

Amboi holiday ke Melaka ye? Bape hari di sana?

Yati said...

Laa Melor ni, gambar holiday takde. Hehe.. selamat berposa, Melor. :)