Sunday, May 11, 2014

Kerusi Makan Baby - sold

Hai senaaahhhh..... eeeeehhhh..... lajunya jalannnnn.... Tunggu la jappppp.... Laju je jalan nih kenapa?????  Ooooo mau lari dari kite yaaaa.....

Jangan la gitu senah oiiii. Di sebabkan iklan punya pasal, awak nak perang sabil dengan kite ya. Tak nak beli pun takpa. Kite tak paksa. Alaaaa..... senah baca saje. Anggaplah sebagai hiburan. Kan tabiat membaca tu bagussssss..... Macam pepatah yang berbunyi begini 'Baca lah kamu sebelum kamu di bacakan' kan ..... kan.......kan.......senahhhhh...... ahakssss.

Kali nih kite nak iklan kerusi makan baby pula. Biru kaler dia senah eh. Masih lagi dalam good conditions. Kalau letak sebelah yang baru tak jauh beza dia senah weh. Tak caya kalu, boleh datang rumah tengok betul tak kata kite ni.

 untuk dijual

- Baby High Chair
- used item
- good condition - 9/10

Sekiranya berminat boleh la menghubungi kite melalui
email - duniamelor@gmail.com
sms - 013 9054547


2 comments:

Suzie said...

Amboiiii semua nak dijual ni .......hihihi

Cik Melor said...

suzie
dah umur la suzie. simpan pun xda apa dahnya. juallah dari membazir. nanti boleh la mskkan akaun anak2 hasilnya