Monday, April 28, 2014

Little Tikes Fold Away Climber - sold

Hai senaaahhhhhh..... apakhabar semueeeee.... Tudey kite nak mengiklan dan nak menjual barang lagi laaa...... Disebabkan ada ure-ure di angin lalu, Mungkin akan ada berlakunya perpindahan, maka kite ambil keputusan untuk menjual koleksi setor kite tuh. Bukan apa, senah ehhhh..... kite kesian ngan lori barang tu nanti, penaaaat dia kena sumbat macam-macam kih.....kih.....kih......

Rasanya kalau di jual benda-benda yang kite rasa kite dah tak perlukan ringan la beban lori tu nanti. Takde la penat kite nak mengemas di sini dan si sana nanti kan senahhhhh..... 

Barang yang pertama kite nak jual, tuuuuu dia kat bawah senah eh. Playground jenama little tikes untuk bebudak umur 1 setengah hingga 4 tahun. Sesuai letak dalam dan luar rumah ya senah.

Kite tunjuk gambar google punya sebagai gambaran macamana benda tuh dan kite tempek sekali gambar kite punya dalam kotak okey. Bila dah cabut simpan dalam kotak susah nak memasang dia balik sebab tu la kite tunjuk gambar google punya ya senah.

google punya

cik melor punya

kualiti - ada calar sikit, bola takda, benang net tu reput sikit. lain-lain masih dalam keadaan baik

harga pasaran dalam RM400 lebih. Kite nak jual Rm 250 je

penghantaran : kena ambik sendiri. sebab benda nih berat sikit serta besar. Boleh datang rumah atau jumpa di area berdekatan  rumah kite la.

berminat ? : email kite di duniamelor@gmail.com atau sms kite kat 013 9054547

No comments: