Saturday, June 1, 2013

Maxi Dress 'n' Kurung Pesak Juga Dah Siap


Hai senaaaahhhh.... sori la ya, tiap kali update duk tayang hasil kerja dia je. Apa nak buat senah weh.... inikan kerja ai, dunia ai, so kena la terima hakikatttt.... bahawasanyer ai nih seorang yang berkerjayaaaaa..... Tukang jahit pun satu kerjaya gak kan senaaaaahhhh....... hihihihi

Tapi tukang jahit nih lain sikit tau, suka suki dia je nak jahit apa, bila nak jahit, sapa yang nak di jahit. Memilih tuuuuu.... Orang ofer kerja pun dia tolak. Kalau tukang jahit lain, orang belum ofer dia dah mintak. Hai, kalau lah semua tukang jahit sama macam akak nih, mau lingkup bisneh tau hihihihih......

N3 kali nih akak melor nak tayang maxi dress yang dah disiapkan sehari 2 yang lepas. Suka akak tengok hasil kali nih. Almaklum la hasilnyer lain dari kebiasaan. Tu yang buat akak rasa teruja tuh. Sebelah dia tu pula sepasang baju kurung pesak dari kain cotton. Sejuk lembut kain dia senah. Sesuai sangat le di buat baju untuk anak-anak. Bila dah selalu jahit baju kurung pesak niiii, rasa teruja tu dah kurang.

Bawah ni pula, akak melor nak menayang hasil ronda-ronda, habiskan duit yang akak dapat tu huhuhuhu......


kempessss poket kite senah. Sesekali keluar dorang tu pau akak kaw-kaw tau. Nampak gaya akak melor kena lebih kuat merempit nih. Buat apaaaa????. Cari duit la senah weyyyyy...... Poket dah kempess nih kena la kembungkan balik. Dak gitu senah wehhh..... Bye.

1 comment:

Anonymous said...

Howdy! I just wish to give an enormous thumbs up for the good information
you have here on this post. I shall be coming again to your blog for extra soon.


Feel free to surf to my website semester at sea blog summer 2007