Saturday, June 1, 2013

Maxi Dress 'n' Kurung Pesak Juga Dah Siap

dress, baju kurung

Sori la ya, tiap kali update duk tayang hasil kerja dia je. Apa nak buat senah weh.... inikan kerja ai, dunia ai, so kena la terima hakikatttt.... bahawasanyer ai nih seorang yang berkerjayaaaaa..... Tukang jahit pun satu kerjaya jugakan senaaaaahhhh....... hihihihi

Tapi tukang jahit ni lain sikit tau, suka suki dia je nak jahit apa, bila nak jahit, sapa yang nak di jahit. Memilih tuuuuu.... Orang ofer kerja pun dia tolak. Kalau tukang jahit lain, orang belum ofer dia dah mintak. Hai, kalau lah semua tukang jahit sama macam kitaaa, mau lingkup bisneh tau hihihihih......

Entri kali ni kita nak tayang maxi dress yang dah disiapkan sehari 2 yang lepas. Suka kita tengok hasil kali nih. Almaklum la hasilnyer lain dari kebiasaan. Tu yang buatkita rasa teruja. Sebelah tu pula sepasang baju kurung pesak dari kain cotton. Sejuk lembut kainnya. Sesuai sangat le di buat baju untuk anak-anak. Bila dah selalu jahit baju kurung pesak niiii, rasa teruja tu dah kurang.

Bawah ni pula, kita nak menayang hasil ronda-ronda, habiskan duit yang kita dapat tu huhuhuhu......

cmelor - family

kempessss poket kite senah. Sesekali keluar dorang tu pau kita kaw-kaw tau. Nampak gaya kita kena lebih kuat merempit. Buat apaaaa????. Cari duit la senah weyyyyy...... Poket dah kempess nih kena la kembungkan balik. Dak gitu senah wehhh..... Bye.

1 comment:

Anonymous said...

Howdy! I just wish to give an enormous thumbs up for the good information
you have here on this post. I shall be coming again to your blog for extra soon.


Feel free to surf to my website semester at sea blog summer 2007