Sunday, March 3, 2013

Langsir Tab Top

Nak cite pasal langsir tab top, takut senah tak dapat bayangkan macamana bentuk langsir tuh. So akak tempek gambar contoh, mintak dengan gugel ahaks...... Sila tengok bawah cantikkan senahhhhh.

gambar di gugel

Gambar kat bawah nih pula langsir tab top yang akak jahit hari tu. Disebabkan takde tempat nak gantung makanyer di lipat-lipat ajelah. Tak nampak le macam gambar atas tuh hiiiiihih...... takpe kan senahhhhhhhh....


yang di bawah ni pula ialah sarung kusyen hiasan yang teramat la simple. Dari lebihan kain langsir tu dapat le akak buatkan 3 biji sarung kusyen untuk tuan langsir.




dan yang bawah sekali nih adalah perca dari langsir tuh. Tuan kain tak nak perca kain tu dan dia telah menghalalkan + meredokan seandainyer akak nak buat sesuatu dengan kain tuh. Boleh buat apa ya senah???


Akak melor masih lagi ada projek yang perlu di sudahkan secepat yang mungkin. Jadi perca kain nih akak melor simpan dulu la. Nak tahu apa nasib perca langsir tuh, senah kena tunggu dan selalu2 la singgah sini ya kut terlepas lak n3 kain perca tuh daaaaah tak tahu pula kesudahan riwayat kain perca tu kan senaaaaaah. Bye.......

4 comments:

Suzie said...

awat x gantung

Melor said...

suzie
tak rel nak gantung laaaa.

d-Ya said...
This comment has been removed by the author.
d-Ya said...

hye kak..tgh blogwalking..cari idea nk buat langsir sendiri untuk rumah.huhu~ tq for the idea..senang2 follow la blog nnt leh tgok hasilnya..=))