Monday, March 25, 2013

Alteration- Jan, Feb, Mac 2013


Ingat semalam nak gi la cari hadiah dan kek besday untuk si dara sambil-sambil menjelajah kedai kain. Sekarang kan kedai kain tengah buat sale. Dapat rempat semiter 2 pun jadi laaaa. Dapat gak memuaskan nafsu sendiri hihiihih...... Tapi sayang tak kesampaian laaaa  senah 

Elok kite rancang eeeeehhhhh......dan dan tu gak le tuan pengarah tak sihat. Ingat nak le tinggal askar-askar akak melor kat dia hemmmm.... hampeh senah. Terbarai habisssss plen kite. Takpe la senah selamat duit akak. Bukan senang nak cari duit kan senah. Time ade tu biar la lama-lama sikit kat tangan . Ambik berkaaaaat hiihihiiihi.......

Tak pe la senah kite lupa je la nak gi menjelajah kedai kain tu. Kite tengok hasil kerja pengubahan yang akak melor buat sepanjang 3 bulan pertama dalam tahun 2013. Tak tunjuk ade lak yang menanya. Di tunjuk nanti ade yang kata nak menunjuk-nunjuk. Padahal memang pun menunjuk-nunjuk. Kalau tak tunjuk akak nak cite apa. Jadi kena jugak tunjuk sebab ini la dunia akak. Napa senah pegang kepala, pening ke?dengan bahasa ku yang berlilit-lilit ahakss........

Alhamdullilah, walau sekadar alteration tapi cukup la untuk akak kembungkan poket dengan hasil titik peluh sendiri senah. Harap lepas nih ade lagi la rezeki dari pengubahsuaian ini. Bye...

9 comments:

Suzie said...

janji poket kembung

Melor said...

suzie
yup janji poket kite kembung kannnnn

Anonymous said...

Itѕ such as уou leаrn mу thoughts!
You appear to know ѕo much about thіs, likе
you wrotе the e boоk in it oг
something. Ι believе that you just can do with sοme % to force the message home a little bit, however other than that, this is magnificent blog. An excellent read. I will certainly be back.

my site; поиск дешевых авиабилетов

Anonymous said...

Ηey verу interesting blog!

Check out my homepаge ... авиабилеты в Хабаровск

Anonymous said...

Τhiѕ iѕ a good tiр especіаlly to thosе fresh
to the blogosphere. Short but vеry pгecise infoгmаtion… Αрpreciate yοur shaгing this one.
Α muѕt reаd article!

my website ... бронирование авиабилетов

Anonymous said...

Hi to all, how is all, I think eѵery one is gеttіng
more fгоm thіs web page, and your vіews
аre fastіdiοuѕ in favor of new peoρle.


Feel free tο νisit my webpаge :: Авиабилеты из москвы в владивосток

Anonymous said...

Eхcellent ωeblоg right here! Also your website ѕo much up
very fast! What web host are yοu using? Cаn I am getting
уouг affiliate link іn your
host? I ωiѕh my ωebѕite loaded up as quiсkly as yours lоl

Look into my site: авиабилеты в Мурманск

Anonymous said...

I гead this ρiece of wгiting cοmрletelу
rеgаrdіng the dіfferеnсе
of newest and еarlier technologies, it's amazing article.

Also visit my homepage; поиск дешевых авиабилетов

Anonymous said...

Wow, ωonderful weblog layout! Ηoω long havе you been running a blog foг?

you make blogging glance еasy. The
total looκ оf your sitе is fаntastic,
let alone the content matеrіal!

My wеblog :: test.tviou.com