Saturday, March 30, 2013

" Dengar Lah Sang Ombak Berdesir "



Haiiii.....n3 pemanas setelah lama tak bersiaran. Macam biasa lah sebelum baca klik la lagu kat atas tu. Sambil baca sambil dengar alunan gemalai  baru feeeling lebih kan......kan......kan.... Sambil teman makcik google, si hero bermain dan tunggu si dara balik dari mengaji akak layan dengar lagu-lagu nyanyian seniman lama kite.

Kalau tak salah suara pompuan tu suara momo latif dan lelakinyer ofkos la p.ramlie. Suka dengar suara mak momo tu gemalai semacam. Kalau tengok rupa mak momo ni wajah dia kelakar tau. Sesuai bawak watak kelakar macam dalam filem Pendekar Bujang lapok. Sedap betul suara mak momo tak padan dengan orangnyer

Sambi taip n3, sambil nyanyi badan pun terhoyong-hoyang kiri kanan ikut alunan mujik haiiiissss..... terasa macam duk tepi pantai la pulak bawah pokok atas dahan menjulur ke arah pantai hiihihihiih.......

2 comments:

mamawana said...

Assalam,

Hehehe... camner rupa wajah Mak Momo tu..? Yang mana satu eh?

Melor said...

mamawana
nanti melor buat n3 tunjuk mika si mak momo ni. tunggu tau