Saturday, March 9, 2013

D.I.Y + Recycle Your Member Cards


Ho hooooo..... banyak nyer member cards. Ni baru separuh senah. Lagi separuh bersepah-sepah tah mana akak letak. Akak melor sendiri pun lupa mana letaknyer. Kena cari dan kumpul setempat nih ahahhahah......

Sebelum nih akak melor simpan aje. Buat koleksi laaa senah. Suka tengok, cantikkkkk. Mana laaa tahukan bila dah lama-lama simpan tu, tiba-tiba ada yang cari. Kunun-kunun antik gitu. Rezeki terpijak tuuuuu senah hihiihihih berangan tak ingat. Uuiiii..... senahhhhhh jangan tak tahuuuu.... ada gak orang yang gila mengumpul kad-kad nih. Akak melor tak la sampai gila cuma sikit-sikit gila je hiihihihiiih.......

Maklum la surigumah senah wehhhh..... takde benda nak buat. Kumpul je la apa yang dapat di kumpul kan... kan.... kan.... hiihihhihi. Apa nak buat dengan member cards ni senah wehhhh....?. Emmm .... ambik 1, 2, keping buat bookmark ok jugakan senah.
 
 .
.
.

 .
.
.

2 comments:

ummuaidan said...

kreatif jgk akak melor nie buat bookmark..:)

Melor said...

ummuaidan
jimatttttt