Tuesday, January 1, 2013

Tip Mendidik Anak Lelaki Dan Anak Perempuan

Assalamualaikum..... kalau tahun 2012 n3 pertama nye cite tentang anak klik sini. Untuk tahun 2013 n3 pertama nyer pun masih berkisar tentang anak. Ni nak kongsi satu artikel yang akak melor dah baca. Tentang mendidik anak lelaki dan anak perempuan. 

Akak melor tahu, macam-macam orang yang duk masuk baca blog akak nih. Tulung... tulung akak di hempap perasan. Ada suka cite pasal pokok, ada yang cari pasal jahitan, ada yang suka baca cite keibubapaan dan ada yang suka tengok kerja tangan akak hihihiih.... di hempap perasaan lagiiiii.... Pendek kata, macam-macam lah. Untuk tidak menghampakan pembaca blog ku ini, akak cuba untuk berlaku adil. Akak akan cuba untuk menaip cite-cite yang melingkungi semua pembaca. Berangan tuh senah weh.....Lagipun blog akak ni kan blog macam-macam adaaaaaaa.

Panjang betul akak punya intro ye senah. Cite nak taip kemetot je, intro bukan main lagi hihiihihih..... kite gi ke tajuk asal ya senaaaahhh.... Ini lah artikel yang akak jumpa untuk di kongsi dengan pembaca. Sila-sila lah baca ya.



emmmm..... apa kata senah, susah ke nak ikut cara kat atas tu?

3 comments:

ummuaidan said...

Selamat tahun baru akak melor sekeluarga...
Bagus info nie kan..bukan senang nak mendidik anak kan..terumtanya bagi yg baru menjadi ibubapa cam sy nie..asyik naik hangin jerr bila anak tak dengar cakap..

Melor said...

ummuaidan
suka kongsi-kongsi apa yang patut akak melor pun masih lagi belajar. pandai tu tak datang sendiri kan ummuaidan.

ساريده سنين said...

Assalamualaikum..

Salam ukhuwah..sgt bermanfaat ilmu yg disampaikan.