Tuesday, July 3, 2012

Alter Your Jeans Here.


Saje je nak eksen, senah jangan le marah. Tajuk je orang putih huhuuhuuh....... Kekadang gatai gok nak tulisssss bahasa oram putih. Broken-broken sesekali tak peeeeekan senah. Senah baca je la diam-diam kalau tak paham tu buat-buat je la faham. Anguk-angukkan kepala mu senah, kunun-kunun nyer faham hihiihii.... Sayang senah tau.

Tu hari ada yang minta, maka dengan penuh syahdu nyer akak buatkan n3 cite pasal alteration di CMelor's shop. Ini jeans yang akak baiki bulan nih. Kalau dah alter seluar tu tak de la benda lain yang tukang alter kena buat, potong kaki, kecik kaki, besar kaki, sambung kaki aje la kan. So jeans kat atas tu akak melor potong dan kecilkan kakinyer mengikut arahan si pemakai.

Senah tau tak,. Buat bisneh alteration ni boleh tahan masyukkkkk dia tau. Tak caya??? cuba gi alter jeans senah kat kedai tau le nanti huhuhu..... Akak melor pernah baca pasal alter jeans nih. Macam-macam cara alternyer senah wehhh.... Bukan takat potong, kecik, besar, sambung kaki je. Cerite tak pandai, senah goolge sendiri la kalau nak tahu. Kagum la akak melor bacanyer. Lepas tu kan mula la dalam kepala otak akak melor ni berselirat dengan idea bernas + hampa hahhahha.... faham-faham le sendiri senah ooiii.... Klu dah mata hitam akak melor bertukar bentuk dari bulat jadi rm hahhahha...... Agak-agak nyer akak melor kena gi belajar cara nak alter jeans la pulak ye.

Nanti akak melor tayang alteration yang lain pulak tapi nek nteri la ye. Jangan jemu tunggu dan baca ya senah. Akak melor cau dulu ya nok gi godek mesin baru la. Bye.

2 comments:

Suzie said...

Saya pun alter sendiri juga jeans saya .Kita ni rendah kan so kena lah pendekkan kan sikit ..tapi nak buat bisnes tak sanggup kot ...heheh

Anonymous said...

Akak..cane nk contact akak? sy nk alter jeans..nk buat potong sambung balik kaki seluar..pls contact me at choco_bee2707@yahoo.com