Wednesday, March 9, 2011

Petua Membantu Anak Berjaya


tips hebat
Hai senahhhhh..... emmmmm....... dah seminggu rasanya tak buat apa-apa kat blog ni. Sawang, habuk mula nak bermaharajalela senah eh. Ni kena bersihkan cepat-cepat kalau tak, melekat kat situ lagi la susah nak hilangkan. Setelah lama tak da n3 baru dari cik melor, maka hari ni nak kongsi cite pasal buku terbaru yang kite beliiii......

Cite nyer gini senah ehhhh..... hari minggu yang lepas kite ngan anak-anak pergi ke satu kedai buku nak cari buku untuk si dara tapi hampa. Sebaliknya mak dia yang hepi senah weyyyy..... sebab kite dah menyambar sebijik buku untuk tambah koleksi peribadi huhuhu.....

Berkenan betul kite ngan tajuknya iaitu 'Petua Membantu Anak Berjaya' al maklum laa kite nih kurang ilmu dalam mendidik anak-anak. Jadi kena la banyak membaca buku-buku macam ni buat menambah ilmu di dada. Bagus juga kandungan buku ni. Susunan ayatnya senang nak fahami. Tak rugi kalau membelinya tambah-tambah lagi harganya tidak keterlaluan. Dengan senang hatinya kite bayar senah weh hahhahahha.....

Buku ini mengupas secara jelas dan praktikal erti kejayaan yang sebenar serta panduan mengenali peribadi anak secara praktikal demi mendorong mereka berjaya dalam segenap aspek. Kejayaan dunia dan akhirat.
 
Cik melor syorkan kat senah semua bacalah buku nih tau. Banyak faedah dia senah eehhhhhh

4 comments:

mala said...

tak perlu lagi beli buku, dah ada perpustakaan komuniti kat Jusco

eni osman said...

salam melur....tq for the info....nak kena cari ni....tq dear...

Melor said...

mala
bagus tu nanti aku nak gi tgk

Melor said...

eni osman
sebenarnya byk buku yang bagus tapi harganya mau ketar tangan nak membayar.melor pilih yg murah aje