Tuesday, March 1, 2011

Birthday Card Dari Sidara

Salam semua..... 1 mac tiba lagi. Melor suka dan tak berapa nak suka. Kenapa melor kata gitu sebabnya jeng!jeng!jeng!!!!!. Today is my birthday. Bila dah birthday kita akan dapat ucapan kalau nasib baik kita dapat hadiah. Ya hadiah, tapi kan melor tak mengharap sangat pada hadiah. Bagi melor la doa pun dah cukup. Yang tak bestnya bila 1 mac tiba ialah umur ku bertambah lagi. Maka tua kian meghampiri diri huhuhu.... Kalau boleh nak sentiasa 20-an. Boleh ke macam tu?. Tak lupa buat mala @ simplicity terima kasih la pepagi dah beri ucapan hari lahir buat ku. Hukhukhuk... terharu ku rasakan.



Cikmelor dapat kad birthday yang istimewa hasil kerastangan sidara. Diam-diam sidara buatkan ibu kad besday, konon2 nak suspen. Pagi tadi sebelum gi sekolah sidara bagi cikmelor dan terjadilah perbualan seperti di bawah.

sidara :  ibu ni kakak buatkan ibu kad birthday

ibu : terima kasih

sidara : kakak tak da duit nak beli jadi kakak buat aja lah, ibu suka tak?

Ibu suka sayang. Nanti hujung bulan ibu buatkan kakak kad birthday pula ya. Sebenarnya kami berkongsi bulan sama untuk harijadi. Sidara tarikh lahirnya hujung bulan ibunya awal bulan. Sayang anak ibu. Bye


7 comments:

mala said...

terharu ye... nxt week birthday Aimi lak. kuih semlm kira hadiah birthday la ya.. hehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sooo sweettt..:-)

DiahRothman said...

Happy birthday to you, CMelor.....!

MATAHARI said...

selamat hari jadi semoga panjang umur dan murah rezeki

zulkbo said...

salam..
selamat hari lahir buat anda
moga murah rezeki,sihat dan
gembira selalu..

maiyah said...

assalam.. hepi bufday ;) rasa terharu tau kalo dpt hadiah dr anak plak tu

MamaDaniel said...

selamat hari lahir cik melor.. stay young & healthy!