Thursday, January 13, 2011

Apa Itu Balut



Di Filipina balut adalah sejenis makanan yang di perbuat dari telur itik yang disenyawakan hingga mempunyai embrio yang hampir cukup sifat dan kemudiannya akan direbus untuk dimakan. Nampak macam kejam je kan. Apa nak buat dah budaya diaorang gitu. Tempat kita pun ada juga tapi tak la sekejam itu contohnya peram telur itik buat telur masin hihihi...

5 comments:

Encik MamaT said...

geli nak makan.. hehe

yang jauh di sana said...

melor...kembang tengkok tengok...

Melor said...

encik mamat
kita pun geli gak

Melor said...

yjds
sama gan melor

Kunang-Kunang said...

Kembang tekak