Tuesday, November 30, 2010

Acrobatic Stail Makcik Google

Makcik google datang lagi. Sekarang umur saya dah 4 bulan. Kepandaian saya dah bertambah. Saya pandai melakukan aksi acrobatic. Bila lakukan gaya ini kena la di campur dengan tangisan yang nyaring baru la cukup lemak, manis, masin dan masamnya. Taktik ini saya guna bila nak tarik perhatian ibu supaya cepat2 mendukung saya hehehe..... Pandai tak saya. Jom tengok aksi acrobatic saya.

gaya hilangkan sakit pinggang

gaya nak kecikkan paha

gaya kempiskan perut

gaya perempuan melayu terakhir hihih... Byee.


8 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wah..leh auntie belajar ngan nda camno nak kecikkan perut ni ekekek

mala said...

nanti mai playground kita senaman sama-sama. jgn lupa bawa tikar!

Zaitun said...

Salam kenal kembali

Terima kasih sudi singgah blog kak Zai.
Bagus juga aksi2 acrobatic tu boleh auntie ikut hehehe....

Melor said...

rose
mai kite pakat2 kepis kan perut

Melor said...

mala
nanti cuaca elok kite jumpa kat playround

Melor said...

zaitun
blh2 jom la cuba

tomei said...

waaaa......pandainye die...bley jadik pasukan negara.. satu team dengan anak aunty tomei si baby bell... eheheh..comei nya anak awak ni melor...

Melor said...

tomei
tq bagi pujian kembang hidung melor jap. mungkin berkat susu ibu anak2, melor x ada masalah dalam tumbesarannya