Friday, October 29, 2010

Kepandaian Pertama

Salam semua....... nama saya nur dahlia ayuni aka nda. Umur saya masa ni dah masuk 2 bulan +++ . Ini kepandaian saya yang pertama iaitu menunjal. Ibu cakap duduk diam-diam ibu nak buat kerja tapi saya tak boleh duduk diam asyik nak menunjal je. Tunjal sana tunjal sini oopp ... terjatuh sudah. Nak minta tolong sapa ni ye, kakak pergi sekolah , abang uhh tak boleh di harap lagi kang ada yang di timpa balak la pulak terpaksa la saya panggil ibu . 1, 2, ,3 iiiiiiibuuuu tolong saya. Sure ni kena marah kat ibu sebab tak dengar pesan ibu. Akhirnya saya juga yang merana. Sebenarnya saya pandai senyum dan mengigit dulu dari menunjal tapi ibu tak kasi bagi tau.. malu kata ibu. Saya selalu gigit ibu. Ibu pula selalu menjerit dan tepuk-tepuk manja pipi saya. Tak tahu kenapa saya suka sangat gigit ibu. he..he..he.. jangan kasi tau ibu saya cerita pasal gigit tau. Mana ibu ni tolong la angkat cepat dah tak tahan ni...
.
.
.
.
.

mana ibu ni dah lama saya tunggu. tension la

ibu, ibu, cepat la tolong angkat saya dah letih ni

7 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

comellll bangat
tak sabar nak ade gegirl lak
hehhehehe

tunjal jgn tak tunjal..ngeee

Arizakiah said...

Mucuk...mucuk...mucuk...
Ciaaaan dahlia!!!!
Tegolek kat lantai....

Yati said...

Alala.. comelnya dia..
Nak pergi mana tu...
Kan dah jatuh tu... ^_^
Makcik cubit pipi dia sikit...

Melor said...

rose
sabar anti dpt la gege tu

Melor said...

arizakiah
seronok tgk gelagat bby ni. cpt lak la bby dahlia besar dah mcm2 pandai.

Melor said...

yati
lupa lak yati da anak perempuan tak? yg saya ingat lelaki je paling tak lupa sulaiman.pa khaba sulaiman ya

Yati said...

Melor,
Yati takde anak pompuan. Tiga-tiga laki. Sulaiman Alhamdulillah, sihat. Dah 2 tahun 3 bulan pun dia. Tengah lasak. ^_^