08 August 2019

Kemboja Bonsai Lagi

kemboja bonsai

Kisah Kemboja Bonsai lagi Senah eh. Kali ni kemboja bonsai yang kita tayang ni lain dari biasa bunganya. Cantikkan Senah. 

Tak sangka pokok-pokok kemboja bonsai yang di warisi, rupanya punya bunga yang berbeza. Rezeki Senah eh. Masa mula-mula mewarisi takda satu pokok pun yang berbunga. Jadi Cik Melor tak tahu jenis dan warna bunga kemboja bonsai tersebut.

Cik Melor baja siram dan jaga siang malam akhirnya pokok-pokok kemboja bonsai  mula berbunga. Rasa nak lompat-lompat, suka hati tengok bunganya. Cantik sangat Senah weehhh.

Tapi sejak akhir-akhir ni, koleksi kemboja bonsai macam tak sihat. Daun menguning dan gugur. Jadi togel pokok-pokok kemboja bonsai warisan Cik Melor  Bunga pun dah tak meriah.  Sedih Cik Melor Tau.

Mungkin faktor cuaca kut. Nampak je cuaca macam redup tapi panas kering weh. Bila masa sibuk Cik Melor tak sempat siram tu kut yang buatkan pokok-pokok kemboja bonsai Cik Melor meragamkan.

Camana laaaa nak bagi pokok-pokok kemboja bonsai Cik Melor subur dan galak berbunga semuala. Ada sesiapa tahu? help me plizzzzz. Bye.

 

2 comments:

عبده العمراوى said...



شركة كشف تسربات المياه براس تنورة
شركة مكافحة حشرات بالظهران

Unknown said...

According to Stanford Medical, It is in fact the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 19 kilos less than we do.

(And really, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", not "what"...

TAP this link to see if this little quiz can help you release your real weight loss potential