20 August 2019

Alteration - Baju Peplum Kain Duyung Ekor Platipus

Cik Melor buat alteration baju peplum kain duyung ekor platipus Senah eyy. Sesambil urus anak sekolah sempat la Cik Melor siapkan repair/alter baju customer. Alhamdullilah walaupun tak banyak ada juga hasil untuk saku sendiri

Lagi 2 minggu sibujang Cik Melor nak exam UPSR. Lepas tu jadual Cik Melor longgar la sikit. Maklumlah anak nak exam UPSR banyak kelas tambahan yang duk ada. Sekolah pun dah rancang macam-macam aktiviti untuk budak-budak yang nak exam dari awal tahun. 

Demi kejayaan anak, mak  terpaksa berkorban peluh. Berjaya mereka berjaya la kita sebagai ibubapa kan Senah.

Besar harapan Cik Melor agar sejarah akan berulang lagi. Amin. Makbulkan doaku ya Allah.

alteration

Cantikkan baju peplum kain duyung ekor platipus ni.  Boleh tahan rumit juga nak membuatnya. Macam biasalah Cik Melor buat juga sampai siap. Sampai jadi macam yang asal. Berpeluh masam nak menyiapkannya huhuuhuhu.

alteration

Baju saiz XL minta dikecilkan untuk jadi saiz S. Senah bayangkanlah macamana nak buat tu. Bukan saja baju kainnya  sekali Senah eh.  Itu yang peluh pun bau masam hahahahha.

Dah kerja kita buat alterration hadap je la.  Janji poket Cik Melor kembung kan Senahhh. Bye.