23 July 2019

Hasil Limau Kasturi Dan Limau Purut Dalam Pasu

limau kasturi/purut

Pagi tadi habis je sapu lantai, membaja dan buang rumpai dalam pasu, Cik Melor petik buah limau kasturi dan limau purut. Nak buat apa ya dengan limau kasturi dan limau purut ni. 

Masa tak ada macam-macam fikir nak buat dengan limau kasturi dan limau purut. Bila dah ada free lak tu, hilang idea tak tahu apa yang nak dibuat pula dengan limau kasturi dan limau purut ni.

Tengok la sibintang bukan main lagi dia selfie. Macam la dia yang duk tanam pokok limau kasturi dan limau purut tu.

limau kasturi/purut

Tip nak bagi pokok Senah semua berbuah jangan lupa letak baja npk warna biru. Cik Melor bila beli baja sebelum membaja, Cik Melor campur dulu baja dalam 1 bekas, baja biru, baja kopi, baja merah dengan campuran 1/2 baja merah 1/4 baja biru 1/4 baja kopi. Nanti cantik la pokok Senah

Tak lupa juga Cik Melor siram dengan air basuhan beras, serbuk kulit telur. Senah cuba la kalau tak percaya. Bye.


4 comments:

JaSSNaNi said...

wow... boleh wat air limau ni.. sedap minum pepagi utk pelawasan.

Cik Melor said...

jasnani
tq. nanti kita wat air. bagi lawassss

الرحمه للتنظيف said...


شركة تنظيف منازل بالجبيل افضل شركة خدمات منزلية بالجبيل نظافة شاملة مع التعقيم والتلميع وابادة الحشرات شركة تنظيف بالجبيل شركة المثالية هي افضل شركة نظافة بالجبيل والمنطقة الشرقية تقدم لعملائها افضل جودة وارخص الاسعار بالاضافة الي تقديم الخدمات من خلال عمالة مدربة وذات خبرة كبيرة بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات , فلا تتردد في الاتصال بشركة تنظيف بالجبيل للحصول علي كل ما هو مميز ولضمان الحصول علي منزل امن نظيف راقي خالي من المواد الضارة والميكروبات

شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تنظيف بالجبيل

الرحمه للتنظيف said...


شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف مسابح بالقطيف
شركة صيانة مسابح بالقطيف