30 April 2018

Baju Kurung Riau 'Colourful'

baju kurung

Hari ni kita nak menayang lah senah eh. Tayang hasil jahitan kita. Sepasang baju kurung riau 'colourful'.  Cantik corak kainnya kan senah.

Tak tahu nak letak nama apa, jadi kita letak nama baju kurung riau 'colourful' boleh ke senah eh. Dah tak tahu nak cerita apa pasal baju kurung riau 'colourful' ni sebab selalu sangat jahit baju kurung riau .

Lagi pun semua orang tahu potong dan jahit baju kurung riaukan. Jadi kita tak nak  cerita banyak, kita cuma tayang je senah ya. Harapnya tayangan kita ni dapat menceriakan hari senah hihihihi.

Esok cuti senah balik kampung ke.  Bye


No comments: