Wednesday, May 13, 2015

Tudung 4 Segi Jual Murah

Hai senahhhh..... wat u all duing nau? hahhah angin weng, weng dia dah mariiiii.... Nok tulih ikut oram putih tapi dok panda. Takpa kan senah kite tulih kut oram putih. Janji u en mi hepi ahaks.

Sesekali ku rasa teringin, melewati hati ku yang teringin hahahaaha sekali lagi. Mau tak gamaknya pembaca  blog 'dunia cmelor' nih yg pandai oram putih ajar cik melor. Ajar free boleh?  

Senah, senah, kitekan nak menayang dan nak beriklan sekali la. Wet, wet, senah eh. Don run away from me. Ai say womeeen u are my friend. U like me en ai love u, hahhahahah feninggggg eeeehhhhh... cik melor weh. Ok, ok cik melor taip ikut bahasa setendet senah ya.
 cmelor handmade

Nampak tak gambar yang kite tempek kat atas tu. Aaaaaa... hari ni kite nak cerita pasal tu la. Pasal tudung 4 segi senah eh. Dah la 4 segi jual murah pulak tu. Dah murah cantik pula lak tu hahahha.... mana bakul tadi? fening ek.

Sebenarnya senah kite buat sendiri tudung ni. Gatal nak jual tudung pula. Duk tengok orang  yang menjual tudung, kite pun bergedik sama hati di dalam nak joint kih..kih...kih..... 

Entah apa yang merasuk tetiba je kite terbeli kain masa gi kedai kain tu hari. Niat pergi tu nak beli kain untuk projek kite tengah buat. Macam ada suatu suara yang menghasut kite suruh beli kain buat tudung. So terbeli la kain-kain pongee tu. So terjahit la kain-kain pongee tu menjadi tudung 4 segi jual murah.

Dah siap jahit terdetik pula di hati 'laku ke jual tudung 4 segi nih'. Belum berperang dah gelabah kan cik melor ni. Kata orang tua-tua pergi dulu dah tengok baru balik. Kalau tak mana nak tahu shahruk khan ngan kajol tu menari pakai tudung 4 segi kaler apa kih...kih...kih....

Hais banyak mengarot la cik melor ni kan. Demi senah karot hari-hari pun cik melor sanggup. Janji senah, senah dan senah hepi bila baca blog Dunia Cmelor. Eh. jangan lupa senah ya. Tuuuu... pasal tudung 4 segi jual murah tu la. 

Nak tahu lebih info tentang tudung 4 segi buatan cik melor. Sila-sila la jemput ke kedai maya kite tu ya. Apa? lupa address. Takpa cik melor bagi lagi. tak penat pun taipnya. Nah senah klik sini CMelor Handmade. Macam-macam handmade duk ada senah eh

Cik melor test market ni senah eh, jangan lupa tau. Bye.

2 comments:

Suzie said...

Apa khabar melor....rajin pula dok menjahit tudung tu ....kuasa membeli memang lebih dari kuasa menjahit ....heheh saya la tu

Cik Melor said...

suzie,
kite pun samaaa