Tuesday, April 28, 2015

Jangan 'Call' Sms Je

Hai senahhhhhh..... apakhabar semua??? cik melor macam biasa lah. sibukkkkkkk memanjang, sibuk yang dia sendiri pun tak tahu. Iya senah ehhhh..... kite sendiri pun tak tahu apa yang di sibukkan hahahhahha..... fening senah kan.

Lama kite tak tayang hasil menjahitkan. Bukan takde senah eh. Macam-macam yang kite jahit tapi tu lah, masuk je bab mendatangkan duit tetibaaa.... je fikiran kite hilang, tetibaaaa.... je jadi gelap gelita, tetiba... je tak tahu nak tulis apa. Heh berapa banyak tetiba aaaaa....

Kadang-kadang tu lupa nak ambil gambar hasil jahitan. Bila dah di ambil orang baru teringat  'eh aku belum lagi bergambar',  rugikan senah. Kalau tak bolehhhh.... juga kite menayang ngan senah, senah dan senah kan.

Apa pula kaitan tajuk kat atas tu???? cik melor  eeeeeyyy... Sebenarnya senah, kite nih nak bagi tahu la kan pada sesapa saja.  Boleh sms jika bersebab tapi jangan call. Jangan call sebab nak habiskan prepaid maklum la kaya prepaid hahahhaha..... Tak faham ek!!!!!!

Dulu kite tempek nombor tpon kite kat blog. Supaya senang mereka-mereka yang berkenaan nak hubungi kite dan untuk respon cepat.. Bila tempek nombor tpon eh ehhhhhh ramai pulak yang tak mempunyai sebab duk call kite. Naik seram kita senah weh. 

Bagi email, kite pula kadang-kadang lupa buka. Melanguk la demo yang email kite duk menunggu jawapan. Sampai ada yang merajuk senah eh. Kasihan kan. So kite wat keputusan nak tempek balik nombor tpon comel kite kat blog. Boleh sms but not calling hahhaha hancus my londong

Ingat senah ya, kalau  nak tempah jahit baju, nak buat alteration, nak buat apa-apa jelah yang berkenaan jahitan! senah boleh sms jangan call. Nanti kite tak angkat. Macam la dia glamour gat. Perasan retis la tuuuuuu hahahhahha

Nombor talipon kite letak kat sidebar ya senah. Ala bawah gambar kite tuuu.. Perati betul-betul mesti nampak punya.  Rasa macam perasan pun ada hahahahahah. Bai



No comments: