Friday, September 26, 2014

Alteration 2014 - part 1

Haiiiii....  rasa-rasa cik melor kan, dah lama kite tak tayang hasil kerja alteration yang di buat. Macam biasa lah rasa macam ada angin sikit nak menayang. Senah nak tau ini kerje yang kite buat untuk tahun 2014 tau. Biasa lah kite kumpul bebanyak dulu, lepas tu kite collagekan. Pastu kite tayang laaaa..... hahahhah.... bukan cik melor namanya kalau tak menayangkan senah ahakz

Kalau tak di tayang ada yang menanya. Dah tayang, jangan ada yang mengata pula. Kalau tak tayang nanti orang ingat kite dah pencen buat kerja ni. Kite kan cari makan cara ni, jadi kena la tayang. Hey!!!! berapa banyak tayang daaaaa..... kih...kih...kih.....

Tunggu apa lagi mari la, tengok separuh dari hasil kerje kite untuk tahun 2014 ni senah iyaaaa...



alteration

Kadang-kadang kite rasa lebih suka buat alteration dari menjahit. Tak perlu memikir banyak. Senang je kerje dia. Tapi kalau dapat yang susah mau juga kepala kite berdenyut hiihhiihhi.....

Ada sesapa yang nak buat alteration? boleh le hantar ke rumah kite. Email or sms nanti kite bagi alamat. Amboi sempat lagi cik melor beriklan kan senah hahhaahah......

Rajin-rajin nanti, kite post lagi collage alteration yang lain pula. Senah tunggu tau. Bye.

No comments: