Friday, August 15, 2014

Testimonial Ikhlas Double Stemcell - Part 2

Hai senahhhhh......hahhahha..... ai did it againnnnn..... terpublish n3 tanpa sedar soriiiii..... cik melor sambung n3 semalam ya senahhhh.....

Lepas balik jumpa doktor dan kompen nama penyakitnya, kite termenung seketika. Lepas tu kite terus call kawan, minta belikan double stemcell nih. Kebetulan pula masa tuh double stemcell nih boleh di beli dengan rege murah. Kite pun ambik la 4 kotak dapat la dengan rege rm330. 

Masa start makan tuh awal bulan posa tau senah. Masa tu kaki betul-betul tengah sakit. Nak cakap camana sakit pun kite tak tahu. Cuma boleh cakap dalam rumah, kite guna tongkat untuk bantu kite bergerak. Masa nak tido kena lapik bantal bawah lutut untuk kurangkan rasa sakit.  Kalau tak buat macam tu sampai pagi la kite tak boleh tido. Bila bangun pagi pula, kite terloncat-loncat tak boleh jalan. Kena angkat kaki guna tangan bila nak masuk kereta. Tak boleh jalan lelama. Tak boleh nak tanam bunga emmmm..... sebab tu la dah lama takde cite gardening dari kite. Kesian tak senah.

Alhamdullilah lepas kite amalkan makan 2 sachet 1 hari. Kaki kite dah kurang sakit, rasa ringan aje tau senah. Jalan pun dah boleh jauh sikit. Masa tido tak perlu lapik bantal bawah lutut, bangun pagi pun normal, tak terloncat-loncat lagi hhiihihih...... 

Kesan lain dari pengambilan double stemcell pula kulit kite jadi cerah dan bermaya tau. Kalau keluar tak berbedak pun kite tak kisah. Jeragat pun menipis senah eh. Tak caya ke?? tanya la cik mala simplicity dia datang rumah hari tuh. Mesti dia perasan jeragat kite dah menipis kan cik mala simplicity.

Masa tu juga kite perasan badan kite mengecil sikit. Biasanya walaupun posa badan kite susah betul nak turun hihihihi......

Yang kite perasan lagi rekahan di tumit kaki kite menghilang dengan jayanya. Kulit berduri di tumit kaki juga hilang. Licin aje tumit kaki kite tau. Sebelum nih kite malu kalau orang tengok tumit, nak-nak la pula kalau tuan pengarah yang tengok eeeee..... maluuuu.....

Andai ada yang nak cuba double stemcell nih, pastikan senah beli yang ori. Ye lah dunia sekarang nih macam-macam tipu duk ada. Senah boleh oder ngan akak nih gerenti dapat yang ori.
noris - 010 2795946 @ 013 2552471

Itu la testimonial ikhlas double stemcell dari kite. Jangan lupa oder dengan akak noris dan pastikan ori ok. Bye.


No comments: